Vedbände 2009

Är hemkommen för några dagar sedan. Har inte orkat sitta vid datorn så mycket så uppdateringen kommer nu istället!
Mina tio dagar i Småland, Vedbände, har varit helt otroligt roliga. Jag bodde tillsammans med Vivi, Agnes, Amanda och Ammie. Vi är det såkallade fjortisgänget från Stockholm. Förut lilla Ammie som kommer från Helsingborg :) Jag fick Cleo! Blev jätte glad. Det är alltså hon som vi ska hyra i höst. Det gick väl inte lika bra som jag hade tänkt mig, men det kommer väl. Vi har gjort det mesta under dagarna. Ridit såklart, galopperat i säkert 50 km/h, sjungit kareoke, dansat, gråtit, skrattat, gått spökrunda (där vi höll på att dö). Allt har varit så jävla roligt. Det ända som är lite negativt är att jag har lite för kort stubin och förjävligt temperament så jag dampade lite på personalen ibland, men det gick bra. Det värsta jag vet är när någon ska bestämma över mig. Men men! Nästa år ska vi förhoppningsvis vara personal, så det passar nog mig lite bättre, haha.

Jag kom hem i Lördagskväll och då åkte jag och träffade Stoffe direkt. I hans nya hus! Jätte fint var det, och vi tog till och med ett dopp i poolen. Även fast det var sviin kallt, men strunt i det. Jag åkte hem väldigt sent och behövde gå upp tidigt dagen efter, då Stoffe fyllde 19. Så vi åkte in till stan, käkade lunch och jag köpte en present till honom. Han fick välja helt själv. För det tråkigaste som finns är när man får något man egentligen inte vill ha. Så vi köpte ett par Lacoste skor till honom. Och han älskar verkligen dom! Älskar att se honom lycklig. Han gick med ett stort leende hela dagen efter vi hade handlat dom. Haha. Efter det åkte han hem till sig och jag hem till mig. Hade lovat att träffa Emmi och Lolli och Stoffe skulle ha gäster. Åkte hem till Emmi och käkade och spelade poker. Fattar ni, jag spelade poker! Haha. Helt otroligt. Jag som alltid har hatat poker men det var riktigt roligt när man väl lärde sig. :)


Stoffes skor :)



Linda & Vivi


Såå tråkiga, Kitty, Amanda & Vivi


Mitt konstverk!


Amandas muskler ;)


Kareoke :)


Ammies kareoke outfit :)


Linda :)


Mimmi :)


Izadora :)


<3


<3


William :)


Kitty & Cassi


Emma & William


Personalen :)


Agnes & Vilda


Sandra & Linda <3


X-box :)


X-box & X-lady :)

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Madde

Wihoo min favoritsweetie är tillbaka!!! Faan vad roligt ni verkar ha hafdt, nästa gång följer jag med! XD

Fasen har Stoffe fyllt år, alltså jag har försökt smsa honom, men det går inte! :o Har han redan bytt nummer? Härligt med pool, är det en riktig, hahaha! ;)

Snygga skor du gav honom också, håller precis med, klart man vill ge något den andra vill ha!

Faan vad jag saknar dig gumman!!!

Puuuuuuuuuuussp

2009-07-28 @ 23:40:30
URL: http://maddeherman.blogg.se/
Postat av: Madde

Har också sådana där brillor förresten hahahaha så grymt fula men ändå! XD Fast mina är rosa men skitsMMA. :P pUUUSS

2009-07-28 @ 23:41:43
URL: http://maddeherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0