Vackrast på Grönan

Grönan igår var helt otroligt! Vi kom dit vid halv ett tiden och konstigt nog så var det ingen kö alls. Alltså vid entrén. Så vi kom in på några minuter. Jätte skönt! Vi började med lustiga huset och sen vidare till Insane. Jag åkte med Vivi första gången och jag trodde hon skulle svimma, haha. Den grejen är helt klart bäst på hela Grönan. Jag och Agnes provade även bläckfisken som jag inte har åkt på flera år. Och faaan vad det snurrade. Jag höll verkligen på att kräkas. Men kul var det! Vi var kvar enda tills dom stängde. Sjukt kul, men jäklar vad det snurrade när man skulle sova sen!
Nu måste jag berätta om rubriken.
Jag såg den vackraste människan jag någonsin sett igår. Han stod i chokladhjulet. Ni fattar inte hur söt han var. Han hade lite halvlångt blont hår och såg så guuuuuuuuuudomligt söt ut. Så var han skit glad hela tiden och slutade inte le någongång. Jag såg på hans namnbricka att han hette Didrick, så nu har jag tittat på Grönans facebookgrupp, alltså för de anställda om han fanns där men han gjorde inte det. Så jag skrev till administratören och frågade om han visste vem han var. Och det gjorde han så han skulle be Didrick kontakta mig :) Haha. Ganska patetiskt men jag skulle fan göra vad som helst för att få prata med honom. Han såg ut att vara runt 19-22. Och så pillade han med sitt hår ni vet, så att det inte skulle ramla ner i ögonen? Nä jävlar, han har mitt hjärta nu!

Jaja,
Idag var jag i Pölen med Emmi och Stoffe. Det är verkligen riktigt skönt i vattnet där. Man kan vara i hur länge som helst.
Ska sova hos mamma på Ekerö idag, för pappa skulle på piknik och jag orkade inte följa med, eller egentligen var det väl för att jag inte orkar åka tillbaka hela vägen till Alvik, haha. Jag är så otroligt lat..
Jag har bytt design IGEN som ni kanske ser, men nu får det fan vara slut på rosa. Så jag kör svartvitt :)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0