Trött

Har känt en jätte jobbig spykänsla hela dagen... usch, det är verkligen hemskt. Imorse när jag gick upp trodde jag att jag skulle dö. Vaknade vid halv sju av att hela min mun var helt torr och jag mådde förjävligt illa. Så jag sprang ner till nedervåningen för att dricka och spy. Jag satte mig på golvet vid toan men inget kom. Fattar inte, när man väl vill spy så går det inte. Gick iallafall upp till min säng igen och lyckades somna om efter att jag flera ggr velat springa upp och spy igen. Kanske blev lite mycket dricka igår.. nä fyfan.

Det blev iallafall bättre under middagen, mamma och jag grillade fläskkarré. Och hade potatiskroketter till. Jätte gott! Så då vart det lite bättre men när jag var påväg till Stoffe kände jag exakt samma känsla igen. Och nu med. Ni vet när man mår så illa så man bara vill lägga sig ner för att allt bara snurrar. Hoppas jag inte blir magsjuk men det tror jag inte.
Förresten så har jag beställt två piercingar från Bodyjewlery.se. En lite rosa muffin som hänger och en fyrklöver! Jätte fina är dom. Fan vad jag tjatar om min piercing men nu när jag äntligen kan byta så är det så kul!

        

Nä nu ska jag nog gå och lägga mig.. Måste sova bort mitt illa mående..

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0