Mörker

Jaa, nu sitter jag här i mörkret i min ensamhet. Konstigt att jag inte är rädd, brukar alltid vara det när det är helt kolmörkt runt omkring mig. Men inte nu, imponerande!
Mamma och jag bakade rabarberpaj efter middagen och jäklar vad god den blev! Rabarberpaj brukar ju alltid vara sådär sur.. Det har jag aldrig gillat men den här var faktiskt söt och god. Gick ut med Stoffe en stund också, jag höll på att bli uppäten av myggorna. Usch... det är nog det enda negativa med sommaren.
Imorgon kväll blir det grillning hemma hos Malin men Emmi, Lolli, Linnea och Stoffe. Ska bli riktigt mysigt. Efter det ska vi dra vidare till Andreas 18:års fest. Den skulle ju egentligen varit förra veckan men han sköt upp den. Så det ska bli jätte kul.
Längtar tills jag fyller arton. Men det är ett tag kvar. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, men jag vet inte om det är så direkt. Jag fyller år den 25 december och jag tycker det är på tok för långt kvar. Men man får väl ta vara på tiden som barn antar jag, inte för att jag kommer bli så mycket mer mogen när jag fyller år. Haha. Jag kommer nog härja som en galning på krogen sen, alla kommer väl tycka jag är förjävligt jobbig. För nu när man bara är på hemmafester är det skillnad, då är det nästan meningen att man ska härja runt och vara lite galen. Då anses man rolig men på krogen tror jag bara man anses dräggig. Men jag är ju mig själv, så det finns inte så mycket man kan göra åt saken ;)

Nä nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla på tv ett tag. Måste ju vila upp mig inför en galen natt imorn!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0