Jobb & Stan

Började jobbet 9.. Kändes lite surt, även fast det inte var så hemskt tidigt. Stoffe sov över hos mig igår kväll så det blev lite senare än tänkt. Vi vill ju träffas så mycket det går nu innan han rycker in i lumpen. Men han kommer ju hem efter 9 dagar och har permis så det känns ändå rätt okej :) Slutade 1 och då åkte jag direkt in till stan för att träffa Mikkan. Har ju inte träffat henne på jätte länge så det var kul! Vi gick lite på stan först och sen åt vi på Max vid Kungsan. Mikkan hittade massor med kläder, önskar jag hade pengar.. Men när jag också har fått min lön så jävlar ska det shoppas! Hihi.
Ikväll kommer nog Emmi och Lolli över. Vi har saker att snacka om. Hahahahahaha. Måste bara veta allt. Hahahaaaaaaa.. Jag dör! Tyvärr kan jag inte uttrycka mig om den saken här, önskar jag kunde men nepp!

Just nu sitter jag och tittar på bilderna från vedis, hahaha så läckra alla är.

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0