Hööks

Igår var jag och Vivi på Hööks. Ingen var hemma så vi kunde inte få skjuts. Så vi fick åka kommunalt ända till Upplands-väsby. Det tog typ en timme och tio minuter. Men för mig och Vivi tog det nog ett antal minuter längre, haha. Vi skulle först åka till Solna station för att ta pendeln, och hoppa av vid Rotebro. Allt gick bra tills vi kom fram till Rotebro. Där ifrån skulle vi ta en buss i typ fem minuter. Och vi hittade inte busshållsplatsen. Så vi sprang runt som galningar för att hitta den. Tillslut hittade vi den men bussen gick inte fören typ 25 minuter efter. Fast det allra värsta var att det var en jästfarbrik precis vid busshållsplatsen så det stank jäst hela tiden. Fyfaan.. Men vi kom i allafall fram till Hööks ett bra tag efter. Jag hade sett ett jätte fint shabrak i katalogen som jag tänkte köpa. Behövde nya handskar också, för jag glömde mina på Vedis när vi var och lämnade Chasey. Så det blev ett shabrak och ett par handskar.

Idag ska jag hem till Linnea, och lite senare ikväll ska jag övningsköra med pappa tror jag. Ska bli skit kul!
Måste nog packa lite ikväll också!
Tänkte lägga in en bild på Cleo (hästen som vi antagligen ska hyra i höst). Hittade en fin bild på henne på Vedis hemsida!







Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Alma

Fin blogg du har. Är det vedbände ridläger som bilden är tagen på ? :)

2009-07-11 @ 18:09:59
URL: http://onlyalma.blogg.se/
Postat av: Ewa

Tack! Ja precis det är det! Har du varit där :D?

2009-07-13 @ 10:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0