Godmorgon!

Haha, just nu sitter jag och lyssnar på den där låter i 3 reklamen. Det är reklam för den nya mobilen av Sony Ericsson. Den heter Ge mig lite mer, haha. Det är så roligt att lyssna på svenska låtar, som försöker låta som amerikanska. 

Åh nej, jag måste hem till pappa idag och packa.. Usch.. För det första är det långt till alvik och för det andra är det inte det roligaste vädret.. Men vafan, egentligen ska man väl inte klaga. Det har varit fint hur länge som helst. Förresten så funderar jag på att byta piercing! Jag har ju haft min rosa i tre månader nu. Men jag är ändå osäker för den är lite varig fortfarande men det är många som säger att den kan göra det i upp till ett år. Jaja, fick en av Amanada iallafall, kanske ska testa den snart. Den ser ut som min fast den är vit, riktigt fin!

TItta vilken söt piercing jag hittade på bodycandy.com. Den måste jag bara beställa.


Pusspuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0