godmorgon bitches

Vaknade för ett bra tag sen. Har käkat en stor frukost så nu är jag super mätt. Idag blir det till att packa! Jag älskar verkligen att packa när det är till något roligt. Det suger att packa om man ska hem ifrån någonting. Jag kommer vara borta i 10 dagar så jag kommer nog inte ha någon tillgång till att blogga. Men jag kan ladda upp lite bilder från mobilen på bilddagboken istället. Alla mina kompisar har antagligen min bilddagbok och mitt lösenord. Och jag tänker absolut inte skriva ut det här, mohaha.

Var hemma hos Vivi hela dagen igår, vi tvättade våra ryktsaker, eftersom det gick ringorm i vårat förra stall så kanske det sitter kvar på något konstigt sätt, för Chasey fick aldrig det men det är ju bättre att vara på säkra sidan. Såg på en film med hennes familj på kvällen också, kommer inte ihåg vad den hette, något med Jane Austin i allafall. Man fick veta vad alla Janes böcker handlade om i filmen och dom verkar jätte bra, kanske ska ta på mig att läsa någon av dom, även fast jag hatar att läsa mer än något annat.. Men men.
Gud vad kul det ska bli imorgon! Har ju varit på Vedbände i 6 års tid nu. Det känns jätte långt! Det har alltid varit våran största höjdpunkt under sommaren, men det här blir tyvärr vårat sista år. För vi är bland dom äldsta.. Men vi hoppas på att få vara ledare nästa sommar istället :) Det ligger förresten i Småland, ungefär en timme utanför Vetlanda om någon vet var det ligger.

Nu måste jag börja packa!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0