Ge mig sömn

Jag är så himla trött.. funderar på att gå och lägga mig men då vaknar jag så tidigt. Det är inge kul.. Låg och solade ett tag ute på terassen och jag somnade direkt. Ganska skönt men jävligt varmt.

Pratar med en tjej som var på samma läger som oss för några år sedan och vi pratade lite om Chasey. Det var en tjej som hette Helena som hade henne på hennes läger. Usch, jag kan inte tänka mig någon annan rida henne i tio dagar. Hon är våran lilla pålle. Vissa säger att hästar kommer ihåg förra ägaren och så. Men är det verkligen sant? Det känns inte som att hon kommer komma ihåg oss när vi kommer ner på Torsdag. Gud vad jag ska krama och pussa på henne då. Hoppas dom tar det lugnt med skoningen också, för dom har en jätte aggresiv hovis som inte verkar allt för snäll mot hästarna. Men Emma tycker han är bra, och det är ju hon som äger det och då ska man väl inte säga något. Det bästa för henne är att hon får en spruta innan hon skos, så hon är helt borta.. Då känner hon inte lika mycket smärta i allafall. Vi vet ju fortfarande inte vad det kan vara, men det kan vara hennes bakbensskada från förut, det är ju därför hon är triangelmärkt. Lilla gummsan...
Tänkte lägga upp lite bilder på mig och Chasey som jag fick av Madde!
Jag njuter när jag ser dom, hon är så underbar...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0