Edward & Ewa

Festen igår var helt okej, det var sjukt roligt tills det hände lite grejer men det orkar jag inte ta upp här. Jag dansade som en tok såklart iallafall. Andreas hade ju hyrt en lokal jätte nära honom, den ligger typ 50 meter från hans hus och typ 100 från mitt. Så det var skönt när man skulle hem sen. Förresten så träffade jag en kille som hetter Konstantin om jag inte kommer ihåg fel. Han var en EXAKT kopia av Edward i Twilight. Det var helt sjukt, jag blev lite rädd där ett tag alltså, han tittade på mig med den där blicken som Edward alltid gör. Så gaaaaalet lika. Han kom från Grekland, riktigt ballt :) Och jävligt snygg var han också, fast vafan, det är klart han är snygg om han liknar Edward.

Tänkte lägga mig på terassen och sola idag men det var rätt molnigt så det blir nog inget av det. Sätter på en film istället. När mamma kommer hem från stan ska jag beställa två piercingar! Hihi. Jag har förresten bytt till min vita om jag inte redan har sagt det. Det blev jätte fint :)



Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha ewa kör på

2009-07-05 @ 02:39:20
Postat av: Ewa

haha, lätt, han är såååå min!

2009-07-05 @ 12:28:26
Postat av: Linnea

haha

2009-07-07 @ 13:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0