Cleo

Även fast jag saknar Chasey något otroligt så är jag ändå glad att vi ska hämta Cleo snart. Rättare sagt, 22:a Augusti :)
Hon är ungefär 10 cm större än Chasey, väldigt fin. As duktig på att hoppa. Jävligt pigg. Ska bli jätte spännande att ha henne hemma. Hon är ju ganska stor skillnad från Chasey. Chaseys styrka var ju dressyr, och Cleos är hoppning. Jag föredrar dressyr i första hand men jag kan tycka hoppning är skit kul också, bara jag har en bra häst. Jag har tvivlat lite på hoppningen när vi hade Chasey hemma, hon är ju inte så duktig på det, och jag är verkligen inte modig. Och hon har vägrat måååånga ggr med mig, fastnat i hindret och massor med andra skumma grejer. Men jag ska försöka ta igen det när vi har Cleoplutten :) På vårt nya stall kommer det ju finnas jätte bra tränare så det ska verkligen bli jätte kul!

Nu ska jag gå ner och baka tror jag, hoppas Stoffe vill komma hit. Måste prata med honom.

Puss på er!


(Har redan lagt upp den här bilden, jag vet, haha)


Jag och cleo för någon vecka sedan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0