6 st redan!

Kom hem för ett tag sen, hade varit hemma hos Vivi och käkat middag. Eller jag, Agnes och Vivi hade varit en sväng i stan innan också. Och jag köpte två piercingar, haha. Såklart. En var en jätte söt boll med strass. Alltså bollen var täckt med små strasstenar, skit fint! Och den andra var en rosa sten och en vinbärsklase som hängde ner. Fast det var två sjukt fula rosa pärlor som hängde under också men dom behövde jag bara klippa bort. Mellan stan och middagen var jag och övningskörde med pappa också. Jävlar vad kul det var! Först körde jag på en parkering men efter typ en halvtimme vart det lite halvtråkigt att köra i samma ovala cirkel hela tiden. Så vi åkte till en väg som det inte kommer så mycket bilar på och körde istället. Och allt gick jätte bra :D jag backade till och med!  Och efter det så åkte vi till en ytterligare väg som var lite längre och som det faktiskt var lite trafik på. Förstår ni att första gången jag körde så körde jag på en väg, i 50! Och jag växlade till trean! Jag är mycket mycket stolt!

Åkte hem till Vivi och käkade där sen, vi laddade även ner lite låtar till våran vedislista på hennes Ipod. Snart åker vi ju! Nästa Torsdag, gud vad kul det ska bliii!

Förresten! Fick mina piercingar idag också. Så nu har jag 6 st. Helt sjukt! Alla var jätte fina. Dom jag beställde la jag ju ut bild på men dom var mycket finare i verkligheten!
Nää nu ska jag snacka lite med Stoffe, sen sova!

Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha ja visst blir man fan besatt av att köpa piercingsmycken i början!? Har du sett min fina spindel jag köpte igår då, förresten? =)

Vad duktig du är med övningskörningen, fan! Men har ni gått sådan där handledarkurs och grejer?

Puuuuussp <3<3<3

2009-07-08 @ 00:11:18
URL: http://maddeherman.blogg.se/
Postat av: Ewa

Haha jaa! Den var jätte fin! :)

Jaa, jag är jätte stolt! Ja det har vi, som tur är! <3 pusspuss!

2009-07-08 @ 11:02:01
URL: http://baraewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0