vadfan?!

Har ni läst aftonbladet idag? Läste precis att det är en brevbärare som har blottat sig för några barn när han var ute och delade post. Hur sjukt är inte det? Han hade tydligen låtit några av barnen få åka med i hans bil för att bli "kompis" med honom. Men när han sedan visade könsorganet för ett av barnen så blev han anmäld. Vilka jävla idioter det finns alltså.. Vad fan hade han räknat med? Nu har han skrivit i sin blogg att han lika gärna kunnat röva bort barnen eftersom han fått sparken.. Var fan är Sverige påväg?

Läste också att den 16:åriga killen som mördat Therese Rojo har erkännt. Han hade tydligen varit otrogen mot hans flickvän med Therese. Och hans flickvän sa att den enda sättet han skulle kunna få tillbaka henne på var att döda Therese. Så tillslut gjorde han det. Åååååh jag blir galen på folk. Är dom helt jävla störda i huvudet? Låter som ett CSI avsnitt. Aja, hoppas båda två ångrar det ordentligt. Jag hade fan aldrig kunnat leva med mig själv efter något sånt, varken som tjejen eller killen.

Gick undan Therese Johansson Rojo gick in i skogen för att a

Nu ska jag ut på en timmas promenad igen. Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch va hemskt! vet hur de är när nån är otrogen mot en & hur dåligt man mår & hur man hatar den personen som ens kille gjorde de me, men att gå så långt att till & me kunna döda den personen.. fyfan va hemskt asså! :( .. R.I.P theres!

2009-08-08 @ 19:47:08
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: Ewa

Jaa verkligen, usch...

2009-08-08 @ 20:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0