Te amo

Gud vad trött jag är! Helt sjukt. Sov till kl 12. Verkligen inte likt mig. Brukar gå upp runt tio när jag inte stället klockan. Snart ska jag gå till frisören. Ska bli så skönt att fixa till mig lite, känner mig inte vacker i håret alltså..
Kom hem vid typ kvart i ett igår, var hos Linnea en stund. Vi kollade på film med hennes kompis Gabbie och så. Riktigt mysigt. Vi köpte massor med godis på ICA och satt där och tjockade. Åh gissa vilken film vi såg? Twilight såklart. Han är så heeeeeet. Fan alltså. Linnea och Gabbie blev väl irriterad på mig för jag satt och sa "meeen åååh, kolla på honom, jag vill också ha honom", "titta på honom, han är såååååå snygg!!!" stup i kvarten. Men jag kan fan inte hjälpa det. Och förstår ni, jag träffade en kopia av honom ju. Kurre. Exakt samma ansiktsuttryck, samma röst, samma hår, samma allt. Ojojoj. Inte konstigt att jag klängde som fan.

Dagens låt, Te amo - Rihanna.

<

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Madde

Aaaah den där låten är verkligen skitbra!! I really like!

2009-08-17 @ 23:21:21
URL: http://maddeherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0