Sovdags snart!

Jaa jag måste snart gå och lägga mig. Börjar ju nio imorgon bitti. Kom hem för en halv timma sedan kanske. Var kvar hos Vivi och Agnes hela dagen. Vi var inne i stan och köpte lite saker, bl.a. mitt löshår! Hihi. Det är så fint. Köpte brunt, typ chokladbrunt, och så var det vågigt såklart. Jag har sytt på clipsen så nu är allt klart. Var lite krångligt att sätta i det men jag tror jag lär mig. Ringde och bokade klipptid tills nästa Måndag också. Så då tar jag med mig löshåret och färgar i samma färg. Ska bli riktigt spännande. Tänkte fråga om hon kunde klippa upp mitt löshår också så att det ser mer naturligt ut. Ska lägga in en bild på det också! :)

Förresten så ska jag på NRJ in the park imorgon kväll :) Ska dit med Mikkan och några andra från Lidindö. Ska bli jätte kul! Vet inte riktigt vilka artister det är men jag ska ta med mig kameran och ta bilder.

Nu måste jag sova!





Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, vilket fint löshår, jag har också köpt!!! =D

2009-08-11 @ 17:55:50
URL: http://maddeherman.blogg.se/
Postat av: Ewa

Har du?? Åh vad kul :D:D kan man köpa det på gotland? <3

2009-08-11 @ 18:14:47
Postat av: Madde

Vet faktiskt inte, men köpte det på nätet. =)

<3<3<3

2009-08-18 @ 15:05:00
URL: http://maddeherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0