Skolstart

Jahapp, sista lediga morgonen då. Gick och lade mig runt 11 igår så jag är väl pigg. Även fast jag gärna skulle vilja sova till kl 12 som jag gjort nästan varje dag.. Kunde sova ut lite grann idag i allafall, börjar inte förens 1. Så det är skönt. Undrar bara vad vi ska göra idag, vi kommer antagligen inte få vårat schema, för vår skola är så jävla seg så vi får det inte förens en vecka efter typ.

Var i stan med Vivi igår, jag köpte lite skolgrejer. Har jätte svårt att hitta sånt, vill ha det så praktiskt som möjligt. Men jag hittade ett sånt där "5-ämneshäfte". Det var ganska tjockt men det är ju bättre att ha en bok än typ tre. Köpte också en kalender, en lila såklart :) Och en matchande penna, haha. Nördigt va?


Kläderna för idag :)


Mina fina böcker :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Guuuu vilken snygg tunika!!!

<3<3<3

2009-08-20 @ 11:30:11
URL: http://maddeherman.blogg.se/
Postat av: Ewa

Haha, det är mammas såklart :D <3

2009-08-20 @ 16:44:29
Postat av: Madde

Jahaa men den passade jättebra på dig iaf! =) <3

2009-08-21 @ 14:02:55
URL: http://maddeherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0