miss u

Jag saknar verkligen Stoffe... Det känns så tomt utan honom. Jag kan inte ringa längre, knappt smsa för att han har så mycket att göra, och jag vill verkligen inte störa såhär i början och allt. Usch, det känns förjävligt.. Längtar tills han kommer hem på Onsdag. Ska bli så kul. Då ska vi sitta på våran bänk och bara snacka skit, som vanligt. Man saknar det inte förens man har förlorat det.. Inte för att jag har förlorat honom men ändå.. Aja, inte mycket att göra åt. Han kommer ju hem snart!

Ikväll blir det bio med Linnea! Vi har inte riktigt bestämt vilken film vi ska se, men antingen blir det Drag me to hell eller någon annan :)

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: adina :)

snällasnälla, kolla in mitt senaste inlägg där finns det en länk där du kan rösta på mig som månadens blogg. tack så hemskt mkt om du röstar! <3<3 otroligt tack <3

2009-08-05 @ 17:03:25
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0