pluuuutt

Åååååh det är så kul att träffa Stoffe igen! Fan vad glad jag är :)
Jag sov hos honom inatt, vi var i stan först och käkade lite och så. Då var Linneabebis med också! Vi käkade pizza och kebab i Kungshallen och sen så åkte vi bara hem och tog det lugnt. Vi somnade ungefär 11, Stoffe var verkligen extremt trött. Han slocknade så fort vi lade oss i sängen. Så söt :) Vi vaknade vid halv elva ungefär, han är ju så van att gå upp tidigt så det var svårt för honom att sova längre. Vi drog in till stan idag och handlade lite saker till Stoffe. Löparskor, klocka, skärp och Ipod :)
Han har berättat att lumpen är stenhårt men det räknar jag med. Och jag vill ju göra lumpen på K1, där alla hästarna är. Och jag har hört att det inte är lika hårt som där Stoffe är. Sitter precis och gör lämplighetstestet, eller mamma pratar med Klas och är väldigt långsam. Jajja..

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0