övningskörning

Kom precis innanför dörren. Pappa och jag var och övningskörde. Gick riktigt jävla bra! Körde ut till Lovö och tränade lite start i backe. Klarade det alla ggr vi testade. Sen åkte vi till Ekerö och körde igenom Träkvista och lite så. Sen körde jag tillbaka hem igen, alltså Alik. Körde även igenom Brommaplans rondellen, känn på den! Jag är bara liiite stolt. Kan växla helt utan att pappa behöver säga till också, hihi.

Imorgon är jag också ledig, tänkte ta en rask promenad på en timme imorgon när jag vaknar. Annars hinner det bli så varmt. Sen får jag se vad jag hittar på. Om jag träffar någon eller nåt. På kvällen kommer min kära bror och ska äta kräftor med oss, mums! Har varit sugen på det enda sen dom förra kräftskivorna tog slut, haha.
Fick precis ett sms av Stoffe btw, jag citerar "Ewa. Jag är helt slut. Vill hem och träffa dig. Tränar 12 timmar per dag. Ibland uppemot 14. Min kropp är helt körd. Nu ska jag sova. <3<3" Haha, tycker så jävla synd om min lilla gubbe. Han har det inte lätt. När/om jag gör lumpen nästa år ska det bli hårdträning flera månder innan. Stoffe har ju mest latat sig hela sommaren så jag kan tänka mig att det är kämpigt. Jaja, han kommer hem om fem dagar! Wiho!

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Lisette

Hejsan :) Jag har precis börjat med en blogg där jag säljer massa mellan himmel och jord :) Kanske hittar du något för just dig!! Säljer allt från skor, till kläder till accessoarer, ta dig en titt vettja :)



Här är direkt länken till min outlet.. Http://lisettee.blogg.se/outlet



Tack på förhand, kramar lisette !

2009-08-07 @ 10:19:40
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Anonym

frågestund i min blog, fråga vad du vill :)

2009-08-07 @ 13:51:16
URL: http://ajdaalsadi.blogg.se/
Postat av: helena

Fin blogg du har ;)

2009-08-09 @ 17:36:25
URL: http://miiissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0