Losing you

Så himla bra låt! Känns som att jag aldrig kommer tröttna på den, men tyvärr är det väl som med alla andra låtar..

Förlåt för den usla uppdateringen men jag har knappt haft någon tid vid datorn alls. Igår var jag och Stoffe i stan och jag köpte nya skor! Vi gick runt vääldigt länge för att kräsna Ewa skulle hitta något. Men tillslut så! Jag hittade ett par jätte fina Fred Perry sneakers. Ska lägga upp en bild på dom också! Vi åkte hem till mig och åt våfflor, så himla gott! Med vispgrädde och jordgubbar såklart. Hihi. Lite senare kom Linnea också. Stoffe skulle egentligen ut på krogen men skippade det för han var så trött. Jag och Linnea drack ett par cider innan vi drog till Abrahamsberg. Hennes killkompis har en lägenhet och dom förade lite innan dom skulle på krogen så vi åkte dit. Det blev längre än vad vi hade tänkt oss, vi drog väl därifrån vid 1-halv 2 någongång. Linnea ville träffa en kille som hon har snackat med väldigt länge men aldrig träffat så vi åkte till Sumpan. Där stannade vi till halv 4 ungefär. Jag var så eeextremt trött, fyfan! Så var det några turkar som raggade upp oss på tunnelbanan också, härligt när man är vid det tillståndet. Jajja, vi sprang av tunnelbanan väldigt fort för att slippa dom. Haha. Sen fick vi en till stalker ända till Brommaplan, usch vad jobbig han var...
Hemma kl 5. Hatar att komma hem när det är ljust. Haha.

Ikväll blir det The voice såklart! Ska äntligen få se Promoe :D! Yeey! Jag sa ju förresten att jag skulle på NRJ förut men det vart inte så. För vi hade tittat fel på datumet men sen på kvällen smsade Mikkan och sa att det tydligen var i allafall och då var det lite sent. Haha. Men nu så!  Men den här gången ska jag ta med mig kameran och ta massor med bilder.

Åååh, imorn åker Stoffe tillbaka :( känns lite deppigt men vet ni vad, han får permis var nioende dag! Nice?! Så jag är lycklig. Och snart får ju jag svar också om jag ska mönstra eller inte, gissa om jag är nervös?

Nu ska jag äta något litet, för snart kommer Linnea, då ska vi käka middag och sen dra in till stan!

FRED PERRY DORA MID STRAP PERF W BLACK / RED
Skorna jag köpte, 900 på Nilson! Mycket snyggare i verkligheten!

Pusspuss, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Madde

Faan vad snygga pjucks!!!

2009-08-16 @ 00:44:08
URL: http://maddeherman.blogg.se/
Postat av: Linnea

jag älskar dig ewa!

2009-08-16 @ 01:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0