lite kaos

Haha, har precis varit och övningskört. Ojojoj, ibland blir det kaos alltså. På småvägar och sånt sitter allt stenhårt men när det kommer till rondeller och liknande blir det rent av kaos. Jag har aldrig fått motorstopp mitt på vägen eller så men det har varit jävligt nära många ggr. Jag skulle t.ex. växla till 2:an för att jag körde väldigt långsamt i en skarp sväng, men istället råkar jag växla till 4:an. Så jag körde på fyran i typ 10/km/h i en sväng, lyckat.. Fast jag klarade det! Även fast motorn lät som att den var nära på att svimma. Haha.

Hade inte med mig mobilen ut och när jag kom hem hade jag fått ett sms av Stoffe, alltid lika roligt! Han skrev att vi tydligen skulle på Ung 08 på Onsdag. Jasså? Och det bestämmer han? Haha. Jajja, vi får väl se vad det är för nåt. Hans nyfunna kompis, kompis skulle tydligen spela där inför massor med folk. Jag går endast på Ung 08 för Stoffes skull. I själva verket hatar jag sånna där fjortisträffar.. Haha. Nämen jag har aldrig riktigt varit där, bara gått förbi någon enstaka gång så jag ska väl inte säga något egenligen.

Ska möta honom vid Spånga station så ska vi käka någonstans efter det. Ska bli så kul att höra allt! Han har ju knappt hunnit berätta något, han har bara smsat mig. Inte ringt något. Men han skrev igårkväll att dom hade hämtat ut vapnena och att dom kanske skulle få skjuta nästa vecka, haha. Och att dom skulle marschera med väskor i 6,5 timme idag.. Härligt! Min dröm om lumpen börjar sakta försvinna. Fast jävlar vilken utmaning, så jag hoppas att jag blir antagen i allafall, även fast jag tvivlar på det.

Nu ska jag gå och titta på tv med pappa.



Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0