Kings of leon

Ååh jag får inte nog av dom! Måste be Stoffe ladda ner hela deras album när han är hemma. Imorgon kommer han hem! Wiho! Även fast han bara har varit borta i drygt en vecka så saknar jag honom jätte mycket! Fast det känns som att han kommer vara borta väldigt länge tills nästa permis.. Men det får man väl räkna med antar jag.

Har förresten bestämt att jag ska göra tungpiercing när jag blir arton. Tycker det är jätte snyggt, vissa tycker det är lite fjortis men det tycker jag absolut inte. Jag måste vänta tills jag blir arton för mamma och pappa kommer Aldrig ge mig tillstånd. Det är jag hundra procent säker på. Haha.

Köpte förresten tre nagellack igår, köper typ aldrig det. Så det var kul. Dock ska jag inte byta varenda jävla dag eftersom det sliter förjävligt på naglarna och jag föredrar att ha hälsosamma naglar.


Det gula är mer citrongult än vad det ser ut där :P jätte fint faktiskt, jag gillar inte direkt gult men det här var fint!


Kommentarer
Postat av: Madde

Äntligen har du fått ditt svarta nagellack, snyggt! Jag gillar gult! =) Jättefina var de allihopa.



Du, jag har Kings of Leon's album om du vill ha det! Lyssnade på dem som fan i Thailand jävlarrr vad vi festade till sex on fire på strandklubbarna! Men sen var det ingen som visste vilka de var ens, när vi kom hem därifrån! Men jag har haft deras album aslänge, säg bara till om du vill ha det!



Vad kul att Stoffe kommer hem, förstår vad jobbigt det måste vara när han är borta och värre blir det ju. Själv sitter jag ju här nere och saknar er båda så att det gör oont!



PUUUUUUUUUUSS <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-08-11 @ 19:32:45
URL: http://maddeherman.blogg.se/
Postat av: Ewa

Haha jaaa :D äntligen!



Jahaa, jaa gärna! Jag ska precis åka hem till mamma så du kan ju skicka det när jag kommer dit :D så har jag albumet på den datorn istället. Vore skit snällt :D



Jaa, det ska verkligen bli jätte kul att han kommer hem :) jag saknar dig med!! Vi måste ses i höst/vinter!



Pusspussss! <3<3<3

2009-08-11 @ 19:35:31
Postat av: Madde

Ja men visst, det ordnar vi. =) No problem.



Ja självklart ska vi ses i höst, sen ser jag verkligen fram emot kryssningen i december också!



Puuuuuss

2009-08-11 @ 19:57:30
URL: http://maddeherman.blogg.se/
Postat av: Anonym

najs blogg :) allt bra?

2009-08-12 @ 02:14:48
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag gillar Depend's nagellack, de blå och gula du köpte var riktigt fina :)



hahahhahahaha...vad kul de där du skrev om att det sliter på naglarna att måla dom för ofta. Jag vet en person som är besatt av att måla naglarna, och du vet vem det är, hahahahhahaa..

2009-08-12 @ 14:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0