inte långt kvar!

Nä nu är det bara drygt 9 månader kvar tills...... STUDENTEN! Ååååååh det är helt galet vad jag längtar! Vi som var så små i ettan, helt sjukt. Bara små pluttar. Men nu är vi fan stora! Någorlunda i allafall. Och vi ska väl växa lite till i 3:an också. Jag har alltid varit liten känns det som. En brorsa som är 4 år äldre, Stoffe som är ett år äldre, och alla mina kompisar är äldre än mig. Även fast vi fyller år samma år. Jag är ju född 25 december. Och det jobbigaste är att alla har alltid sagt, "är det inte jobbigt/tråkigt att fylla år så sent?".. Jo det är klart det är, men det är ju inte direkt så att jag tycker det är kul att snacka om. Men nu är det bara 4 månader kvar tills jag är arton och ni fattar inte hur mycket jag kommer festa i vår. Halva trean kommer bara bestå av fest! Det sa våran lärare i allafall, haha.

Förstår ni känslan att springa ut med vita klänningar och studentmössor. Eller att stå på flaket och åka runt i hela stan! Jääääävlar vad kul. Fan vad jag längtar..
Jag ska verkligen ge gärnet i skolan det här året. Verkligen. Jag ska vara stolt när jag får mina betyg sista dagen.

Ska hem till Linnea och kolla på film ikväll, ska bli riktigt mysigt. I morgon blir det stallet med Agnes och Vivi, ska fixa lite tills Söndag då vi ska hämta Cleeeeeeeeo :D



Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0