Idiot!

Är det någon mer än jag som hatar otrevliga busschafförer?

Var påväg hem med bussen och gick på som vanligt. Det såg ut att vara en lite normalsur gubbe som blir glad av ett leende. Men såklart funkade inte det, så fort han fick se att jag inte hade skrivit i mitt födelsedagsdatum på kortet så var allt kört.. Så fort som fan slängde han ur sig att jag hade haft 2 månader på mig att skriva i det där kortet så jag fick låna en penna av honom men såklart funkade inte pennjäveln. Så jag frågade honom om jag kunde skriva det när jag kom hem istället. Men nejnej, det kunde jag minsann inte. Så upprepade han att jag hade haft sååå lång tid på mig. Men hur många ungdomar skriver dom där ynka siffrorna? Nej, inte många. Och det värsta av allt var att det var världens kö bakom mig som BARA väntade på mig. Då började jag bli riktigt sur så när jag äntligen fick ut lite bläck ur fittpennan så sa jag "Om du vill fortsätta vara busschafför så kanske du borde sluta vara så jävla otrevlig" till honom. Jag var så jävla arg, det bara bubblade.. Hade mer än gärna stått där och skällt ut honom längre men jag ville inte göra människorna bakom mig mer otåliga än vad dom redan var.
Det var en tant som gick på före mig och som nästan alla tanter sa hon hej till busschaffören och förväntade sig ett hej tillbaka. Men han skulle sitta där och tjura såklart. Så hon sa hej igen men han sa fortfarande inte hej tillbaka utan bara mummlade någonting med "mmhmmmjajaamhmjoo". Och jag är helt säker på att han hörde henne.

Jävla gubbjävel.

Snart ska jag, Agnes och Vivi åka till Hööks med mamma för att shoppa till Cleo!
Visar vad vi har köpt när jag kommer hem.



Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0