Funderingar kring..

lumpen! Mamma och Klas (hennes kille) har tjatat på mig i flera år att jag ska göra lumpen. Och jag har sagt nej varje gång.. Men nu börjar faktiskt tankarna gå mot att göra det ändå. Stoffe ryckte ju in idag och Linneas stora syster också. Vissa säger att det är sjuukt jobbigt och det tror jag säkert det är. Men det måste ju vara sjukt roligt att vara tjej och göra det. Jag har ju gått på scouterna väldigt många år så jag vet ju hur det är att bära sjukligt tunga väskor och vandra i skogen. Inte för att jag alltid ha gillat det men det har varit jävligt kul sina ggr också. Men det finns ett problem, jag vill vara nära Stockholm. Antingen i Kungsängen där Stoffe är, eller där Linneas stora syrra skulle vara verkar som ett bra ställe också. Det heter Berga. Vet inte exakt var det ligger men men. Hon skulle vara anfibiesoldat (eller hur det stavas?). Jag skulle ju helst av allt vilja hålla på med hästar, men vissa säger att man inte får göra det om man har tidigare erfarenheter av hästar. Eller så vill jag hålla på med sjukvård. Det vore också jätte kul. Undrar bara var man skulle kunna göra det.

Jaja.. jag ska tänka mer på det när Stoffe har berättat hur det är. Ska ju mönstra snart isåfall då!

Nu säger jag godnatt, jobbet väntar imorgon! Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0