Ett jobbigt farväl..

Idag var sista dagen jag fick vara med Stoffe. Allt känns förjävligt. Och det hemskaste är att vi knappt var sams när vi sa hej då. Jag kommer sakna honom något otroligt, men jag kan ju trösta mig med att han faktiskt kommer hem och tio dagar igen. Då är han hemma från Onsdag till Söndag tror jag det blir. Hoppas verkligen han kommer ha det bra. Han var jätte nervös innan vi sa hej då och det kan väl kanske vara det som gjorde att vi inte riktigt var på humör någon av oss. Jag har varit ganska ledsen dom senaste dagarna för vi inte har kommit överens så bra, men jag hoppas att det löser sig när han kommer hem.

Just nu är jag hemma hos pappa, ska bo här tills Stoffe har permis. Skönare att åka till jobbet här i från. Tar ju bara tio minuter till Fridhemsplan eller vad det är. Vivi är påväg hit, hon har ju aldrig varit här så det blir kul. Pappa är hos någon kompis i vällingby, dom skulle planera någon vandringsgrej..

Jajja, Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0