Ååh!

Det blir nog inte ett så värst långt inlägg. Måste gå och lägga mig snart. Ska upp rätt tidigt imorn.. Börjar ju inte förens 2 men mitt jobb ringde mig efter skolan och undrade om jag kunde jobba imorgon bitti.. Usch, fattar inte varför jag sa ja.. Jag vill verkligen inte. Men jag får väl stå ut, det är bara 4 timmar trots allt.
Kanske låter konstigt men det ska bli så skönt med helg..  Vi ska ju hämta Cleo på Söndag! Wiho! Men tyvärr krockar det med en grej. Linnea och jag ska hem till Linus i Abrahamsberg på Lördag, vi ska festa lite och så. Och jag ska ju upp jätte tidigt på Söndag men jag ska försöka vara ute så länge som möjligt. En viss person kommer ju och då måste man vara där.. Hihi. Parre är väl med också antar jag.

Träffa Lolli idag! Var länge sen jag träffade henne så det var jätte kul. Vi var hemma hos henne en stund och sen gick vi på en lång promenad. Vi hade jäävligt mycket att prata om! Haha.

Nä fan måste egentligen sova.. Men jag tror jag ska upp och lägga mig och kolla på tv en stund.



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Det var supermysigt att träffas och bara uppdatera varandra på allt som pågår!!! Älskar dig vännen! <3

2009-08-21 @ 16:54:48
Postat av: Ewa

Jaa verkligen :D:D vi måste ses oftare! det har blivit så sällan sista tiden :( <3<3<3 love you!

2009-08-21 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0