2010 kommer bli mitt år

Jag har precis kommit fram till det. Just nu är allt skit bra, förutom en person som jag skulle kunna skjuta men vi bortser från det. Några anledningar till att 2009/2010 kommer bli bäst:

- Vi hämtar Cleo imorgon, kommer ha henne 10 månader frammåt
- Jag går trean, tar studenten i Juni
- Har 6 ämnen på hela året
- Sjukt bra schema
- Helgjobb
- Världens bästa kompisar
- Jag fyller 18 snart
- Tar körkort i vår

Nice?

Jag tycker det i allafall!

Ikväll ska jag och Linnea hem till Jacob, det blev inget hos Linus :( Buhu.. Då får jag inte träffa den jag ville.. Får väl bli nästa helg eller något, hoppas! Ska bli jätte trevligt att träffa Jacob och dom iallafall, har inte träffat dom på flera veckor.

Dagens 2 låtar:



Ha en bra kväll!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0