10 veckor man minns

Tänkte köra en lite sammanfattning på min sommar. För nu är ju sommarlovet slut... Mitt sista sommarlov.. Buhu.. Ajaa, jag ska köra ett privat sommarlov nästa sommar. Mellan studenten och då jag börjar jobba. Det lär behövas. Eller mellan studenten och lumpen. Får se hur saker utvecklas, vem vet, om ett år kanske jag sitter på en meeega stor häst och gör högvakt, ballt?!


Mycket grillning på sommaren är A och O!


Gubben tog studenten :)


Jag och pluttis förberedda Lollis party :)


Påväg till Lolli med första drinken. Observera första, haha.


:D


Första doppet :)


Vedis :D <3


X-boooox!


Gotland med Stoffe!


Hos Madde, så söt!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0