Texmexpaj med mamsi

Jävlar vad mätt jag är! Har precis ätit middag med mamma. Känns lite konstigt att var här nu eftersom jag har varit hos pappa i tre veckor! Men det känns skönt i alla fall. Provet gick förväntandes bra som tur var. Hade inte pluggat särskilt mycket men det gick hyffsat. Så mitt lov började väldigt bra.
Var med Stoffe när han tatuerade sig också, han skrev "Madsen", hans efternamn, med skrivstil på vänstra bröstet. Hur fint som helst! Är så himla stolt över att han stod ut med smärtan. Det såg lite jobbigt ut i början men det gick bättre sen. Jag och Mikkan var bara där ett tag för vi behövde åka till skolan. Men han kom till våran skola efter han var klar och visade upp sin stolthet :) Mycket snyggare än vad jag väntade mig faktiskt. Lägger upp en bild imorgon eller nåt så får ni se!

Snart kommer bästisen hit, Vivi alltså om ni inte förstod. Haha. Vi ska mötas vid Q8 och köpa Ben&Jerry! Fan vad jag är sugen. Sen ska vi hem och kolla på Talang 2009. Ska bli spännande, jag har aldrig följt det där programmet men det verkar kul så det ska det bli ändring på!

Min piercing mår fortfarande utmärkt! Wiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0