Smärta

Sådär ja! Nu är äntligen piercingen gjord. Det gjorde svinont men jag är jävligt stolt över mig själv! Vi hade ju nationellt prov idag så vi slutade mycket tidigare. Så efter det åkte jag, Linda och Mikkan in till stan för att gå lite i affärer innan dom öppnade vid 12. Vi gick dit och fick vänta ett bra tag innan det var dags. Linda gjorde ett såkallat inplantat. Det som jag berättade om igår. Det såg ut att göra pissont faktiskt. Men det var inte själva inplantatet som gjorde ondast kan jag gissa utan det var att hon behövde göra om din vanliga navelpiercing. Hon hade gjort den på ett ställe i Södertälje som hade satt den snett. Piercaren var verkligen as schysst och bjöd på den vanliga navelpiercingen eftersom hon hade haft sån otur. Så alltså gjorde hon både inplantat och en vanlig i naveln. + att hennes förra hål var väldigt varigt så det gjorde väl antagligen ännu ondare. Men du jobbade på jävligt bra även fast du höll på att svimma, haha.

Jag valde en ljusrosa sten såklart :) Min favoritfärg!
Så nu sitter den där under plåstret. Hoppas verkligen inte kroppen stöter ifrån sig den eller något sånt.. men men..

Ikväll ska jag ut och gå med Vivi och kanske Jenny, ska bli trevligt. Har två prov tills på Torsdag och Fredag så det blir till att hårdplugga fram tills vi ska gå ut!

Nu måste jag verkligen ta tag i det här.
Lägger upp en bild på piercingen, men jag gjorde den svartvit för att jag skulle se lite mindre tjock ut, haha.
































Kommentarer
Postat av: Vivvi

Haha så typiskt dig gumman att göra den svartvitt, inte är du tjock heller! anyways ska gå och möta dig nu, puss på dig bästa vän <3

2009-04-01 @ 19:55:00
URL: http://vivvi.blogg.se/
Postat av: Madde

Wohooo grattiiis! Vad fint och ljusrosa och allt. Naajs. Den kommer nog få sitta tror inte kroppen din stöter ifrån sig den. Nämen fan vad härligt alltså, äntligen, eller hur?

Och DU är väl för faan inte tjock! Haha...!

Puuuss <3

2009-04-01 @ 23:18:15
URL: http://visby1986.blogg.se/
Postat av: Ewa

Taaack :D jaaa! Rosa :) wiho. Jag hoppas verkligen inte det :( men nu på morgonen ser den jätte fin ut och jag har tvättat den jätte noga :D <3<3<3

2009-04-02 @ 09:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0