Så typiskt mig!

Igår kväll var riktigt kul. Vi hade lite gäster på middag som bestod av Klas, Jens, Klas dotter, hennes kompis. Och så jag och mamma såklart. Känns konstigt att kalla Jens för gäst, men egentligen är han ju det. Så tråkigt att han inte bor hemma längre. Men alla ska väl flytta hemifrån någon gång (:
Pratade lite med Madde om vad hon skulle göra senare. Och hon skulle inte göra något speciellt. Eftersom hon bor i Uppsala så får man se till att träffa henne när hon är på Ekerö. Hon var hemma hos sin pojkväns föräldrar som bor lite längre ut på Ekerö. Så jag tog bussen dit och hade planerat att ta bussen som gick en timme efter hem igen. Men när vi hade varit ute och gått ett tag så glömde vi bort tiden såklart eftersom vi hade så mycket att prata om. Så det slutade med att jag missade bussen. Inte för att jag ansträngde mig så mycket att hinna med den. Men jag trodde att det skulle gå i alla fall en efter. Men det var såklart den sista. Haha.
Så vi chansade och tog bilen istället. Inte allt för klokt men det gick jätte bra (:

Vi hade ju egentligen planerat att träffas idag så vi ska förbi stallet en snabbis, var ju jätte länge sen jag träffade hennes häst Surprise så det ska bli kul. Sen får vi se vad vi ska hitta på!
Hoppas jag får träffa Stoffe en stund också. Men han hade ju fullt upp idag så jag får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0