Motorsågsmassakern

Har precis tittar på trailern till "Motorsågsmassakern". Herregud, den är verkligen hemsk, men otroligt bra.
Tjugo i två tar jag och Vivi bussen till stallet. Vi ska rida ut med Jenny, det är ju så himla fint väder ute så man får ju passa på! Vivi ska låna Bamse, jag tar Chasey och Jenny Zidane. Det ska bli riktigt kul, får se hur Chasey reagerar eftersom hon hade damp senaste gången jag och Vivi var ute med Bamse. Haha. Men det går säkert bra. Jag tar med kameran!

Senare ikväll drar vi hem till Jenny, vi ska nämligen kolla på Motorsågsmassakern. Faaan vad läskigt! Jag har sett den en gång tidigare men Stoffe och jag blundade typ halva filmen. Och jag som till och med har lovat att Vivi ska få sitta i mitten! Hjälp! Hur ska detta gå.. Jaja, hoppas det går bra. Vi sover över där också så det blir nog ingen uppdatering ikväll om jag inte lånar Jennys data!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0