Min drömprins

Edward Cullen.. bara namnet liksom.. mhmmmm!
Enda sen jag såg filmen så har jag varit störtkär i honom. Haha, det är ju tråkigt att man inte är ensam och att han inte är lika snygg i verkligheten som i filmen. Men det gör inget, för det är ju hans personlighet i filmen som är underbar. Fast det kanske den är i verkligheten också, who knows!
Tänk om det fanns killar som honom. Kanske lite långt att tänka att det skulle finnas vampyrer, och om dom fanns skulle dom nog inte vara lika snäll och underbar som honom. Tänk om alla var lika överbeskyddnade och vackra som honom. Och det är något med hans mystik jag gillar. Han är så oförutsägbar.
Nä nu får jag sluta drömma. Danny kommer ju ändå på första plats och han är inte lika omöjlig att få! Så det blir väl han jag ska satsa på, hahaha. För alla andra beter sig ju för idioter ändå.





KOLLA JAG HAR HANS SKOLFOTO!!!



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag är också helt såld på Edward, och jag är ändå 23..haha :P Danny bor iaf i Sverige, alltid ett plus :P

2009-04-16 @ 22:18:21
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Ewa

haha, jag veet, han är världens snyggaste. Ja det är ju skit bra, men han har flickvän, haha, jag får ta itu med henne först.

2009-04-17 @ 09:13:59
Postat av: Madde

Älska Edward, haha! Han är ju bara föör snygg. Men nä som sagt, det är man ju verkligen inte ensam om att tycka. XD

2009-04-27 @ 23:05:44
URL: http://visby1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0