Lägenhetsvisning

Nu har jag tid för en uppdatering.
Kvällen igår var super mysig, dock jävligt kall. Först var vi bara hemma och kollade på Talang och åt Ben&Jerry och sen gick vi ut en stund. Mötte upp Jenny för hon hade varit i stan och lite senare mötte vi även Stoffe. Hade jätte lite kläder på mig, men det var ändå skönt ute, åtminstone i början, haha.
Vi kom väl i säng ungefär runt halv två och eftersom jag skulle på en visning av en lägenhet idag behövde vi ställa klockan. Det känns väl inte så kul eftersom Påsklovet precis har börjat men men. Vid halv tio ungefär gick vi upp och en timme senare satte jag mig på bussen mot Brommaplan.
Där hämtade pappa mig så han kunde skjutsa mig till lägenheten. I allmänhet var den väl fin, lite liten tycker jag bara. Men är man bara två personer så är det ju svårt att ha större. Det är i alla fall en tvåa som ligger vid Alvik ungefär. Man tar Nockebybanan två stationer till Klövervägen. Vi har i stort sett bestämt oss för att flytta dit och dom som bor där ska byta till våran lägenhet. Så det blir bra hoppas jag. Kommer sakna vårat underbara läge på våran lägenhet men jag får väl stå ut.

Kl tre bär det av till stallet då vi ska göra en Make-over på Chasey! Hon har rullat sig flera dagar i streck så hon ser ut som en liten gris. Vi bestämde att vi skulle duscha hela henne så kan hon stå och torka i det fina vädret sen! Det är ju typ 13 grader ute eller något sånt. Och senare ikväll ska jag träffa Emmi och kanske Stoffe. Vi ska väl vara hemma hos pappa antagligen, får se till att utnyttja tiden där innan vi ska flytta. Vi ska väl bara kolla på film eller så hittar vi på något annat skoj (:

Här är en bild på lilla Chasey. Nu ska jag gå och hämta en frukt!



Kommentarer
Postat av: Madde

Såå söt. =) Men härligt att vi inte har det där vädret längre. =)

2009-04-05 @ 02:33:34
URL: http://visby1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0