Jag kan knappt stava till religion.

Precis. Jag kan knappt stava till det, så dålig är jag på det.. Då kan ni ju gissa hur provet gick idag.. inte så bra. Jag gick ut efter ungefär 20 minuter. För jag kunde bara inte mer. Skrev allt jag kunde på dom ynka 7 frågorna så jag får se hur det går. Slut pratat om provet, jag vill inte ens tänka på det.

Imorse tog jag ju bort plåstret från piercingen och det såg jätte fint ut! Inte alls rött eller varigt. Så jag blev jätte glad. Jag tvättade den precis som det stod på skötselråden och kokade även koksaltlösning som man skulle ha på en bomullstuss och sen ha den på i 5 minuter. Så jaa, allt verkar gå bra hittills :D
Stoffe gick precis hem, eller han skulle hem och hämta sina studentbiljetter och sedan åka till simträningen för att sälja några. Han simmar ju inte själv längre men hans kompisar gör ju! Så nu sitter jag här och funderar på att göra klart mitt arbete om Hudcancer så det blir klart. Vore skönt att slippa sitta och göra det när Vivi är hos mig imorgon, vi ska nämligen köpa Ben & Jerry och titta på Talang, och så sover hon över förmodligen, mysigt mysigt <3

Nä nu tar jag tag i plugget så jag får det gjort, måste även plugga till provet i Vård och omsorg imorgon.

Här kommer en bild från min lilla rengörning imorse. Haha. Hade inget annat roligt att lägga upp.




Kommentarer
Postat av: Vivvi

Nämen har du börjat använda min standard kommentar, mysigt mysigt :o

2009-04-02 @ 19:41:20
URL: http://vivvi.blogg.se/
Postat av: Ewa

hahah :P första gången jag sa det ;)

2009-04-03 @ 10:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0