Jag hatar Söndagar

Jaha, då var det redan Söndag. Har verkligen inte hänt mycket de senaste dagarna. Har mest varit med Stoffe, tagit det lugnt och solat. I Fredags var jag, Mikkan, Stoffe, Vigg och Linda på bio! Det var faktiskt jätte mysigt. Vi såg "Monster Vs Aliens". Det var verkligen jätte bra! Vi såg den ju i 3D och jävlar vad coolt det var. Det rekommenderar jag att gå på istället för vanlig bio. Man förstår inte den underbara känslan förens man sitter där. Det känns som att allt kommer ut ur bioduken och över publiken. Jag förstår inte hur man kan få det så verkligt. Så det är väl bara säga tack till dagens teknik. Allt blir ju så mycket roligare när dom kommer på skoj grejen som kanske inte är så viktiga men jävligt coola.
Jag, Mikkan och Stoffe käkade på BK innan. Och jag tog en sallad, helt otroligt, och verkligen inte likt mig :) Kanske inte en höjdare men vafan, nyttigt i alla fall!

Igår kväll åt jag och Stoffe middag tillsammans, grillat blev det. Väldigt gott! Och vi klarade det alldeles själva, i'm proud! Lite senare på kvällen tog vi en liten promenad med Andreas. En kille som bor några hus bort (: en trevlig prick.
Och äääännu senare än det. Kan det bli senare? Haha, jodå. Vid 1-2 tiden kom Tor hit en sväng. Sen vill jag inte berätta mer. Inte här i alla fall. Haha.

I veckan är det väl bara skola på schemat och på Torsdag är det ju valborg! Får se vad som händer. På Lördag drar jag till Uppsala för att hälsa på Madde! Ska bli jätte kul :)



Ewa mästergrillaren!



Stoffe och Jag :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaaa - lördaag! Läängta!!! Med lite liite tuuur så kanske jag kommer att ha en lite trevlig överraskning då också som vi kan ha trevligt med, haha! Men mer än så säger jag inte och speciellt eftersom det inte är säkert, men kaanske, kaanske. =) Ska bli skitkul att du kommer i alla fall! =D Sover du över?

Puss puss

2009-04-27 @ 22:39:46
URL: http://visby1986.blogg.se/
Postat av: Ewa

Haha , men så kan du ju inte säääga!!

Jaa om jag får såklart pusspuss!!

2009-04-28 @ 21:24:34
Postat av: Madde

Hihi johoo-oo det kan jag visst, det! :p

Ja det är klart du får, för min del! =) Puss puss!

2009-04-28 @ 21:48:12
URL: http://visby1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0