Hemma från Kista

Idag har det väl inte hänt så mycket roligt. Förutom att jag och Stoffe åkte en sväng i Kista. Jag ville kolla på lite smycken och Stoffe skulle hitta några snygga linnen. Jag var på ganska dåligt humör, har värsta ångesten för jag skällde ut honom jätte många ggr helt utan anledning. Måste skärpa till mig, men jag tror veckan snart är här. Det är nog därför. Som tur är så vet ju Stoffe hur jag blir då, så han inte tar åt sig något jag säger.
Jag köpte inte så mycket. Bara ett par örhängen, sminkborttagning och en ansiktsmask. Stoffe köpte två jätte fina linnen på Staduim.
Imorgon ska jag gå på stan med Mikkan och hennes mamma. Mikkan ska leta efter en vit klänning som hon ska ha på en studentskiva. Hoppas vi hittar någon snygg. På kvällen vet jag inte vad jag ska göra, kanske någon promenad med någon rolig person. (:

Ska ringa pappa ikväll också, han åkte till Egypten imorse! Synd att jag inte följde med. Jag och Stoffe hade planerat att åka tillsammans men vi gjorde ju slut som sagt. Men han tänkte åka med ändå men då var det för sent att boka tillbaka biljetterna. Så pappa åker själv med sin flickvän och hennes två barn. Hoppas dom har det trevligt :) Jag ska egentligen inte klaga för jag, Emmi och Lolli ska på partyresa till Ali cante i sommar! Det ska bli så jävla kul!

Nu ska jag gå och äta middag, mamma jobbar till nio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0