Hahahaha

Herregud... patetiskt är det enda rätta ordet..

Idag började ju skolan igen, great! Eller inte.. Just nu gillar jag verkligen inte skolan, inte för att jag gör det någon dag men i alla fall. Vi hade Svenska Nationella. Muntligt. Och vi skulle stå inför klassen. Min mardröm!! Men jag gjorde det tillslut även fast jag darrade och stammade som aldrig förr. Fast egentligen så är det skönt för våran klass är som sagt bara tjejer och alla är lika nervösa. Så därför förstår jag inte riktigt vad jag är nervös över eftersom alla känner alla och vi har inget att skämmas för. Men alla har väl någon slags rädsla för att prata inför en grupp människor.
Det gick väl hyffsat bra, bara att jag hade helt glömt bort att lämna in "PM:et" igårkväll, som var sista dagen. Så jag skrev ett Pm fort som fan medan vi hade en oinstressant genomgång på Religionen. Men såklart skulle det vara skrivet på datorn men min lärare tog emot det ändå!

Ikväll händer det väl inte så mycket. Ska käka middag snart och titta på lite tv.

Förresten! Ni få som läser min blogg, som jag känner (det lär ju inte vara några som jag inte känner, men men), så tänkte jag, Stoffe och Mikkan dra till Gotland i sommar. Hyra en stuga och festa gärnet! Häng på alla som vill, ju fler desto roligare, och billigare!

Förresten så fick jag tre parfymer av Madde i söndags, tack gumman!






Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahahahaha jaa shit ja, verkligen urpatetiskt!!! Puss

2009-04-14 @ 19:11:55
URL: http://visby1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0