Gyllene tider!

Just nu sitter jag och lyssnar på Gyllene Tider. Vet inte hur länge sen det var jag lyssnade på dom. Får gåshud på armarna av dom. Jag har bara hört en låt av dom på senaste tiden. Det är "det är över nu". Det var så passade, för jag, Stoffe och Mikkan var på fest på Lidingö och då spelade dom den. Jag och Stoffe hade precis gjort slut men allt kändes så underbart ändå. Vi fick äntligen känna att vi var bästisar. Fan vad högt vi sjöng alltså. Haha. Det var första gången jag kände att det var inte så hemskt att vi hade gjort slut ändå. Vi har underbara minnen tillsammans och nu har vi ett helt liv framför oss som bästa vänner istället. Och då kommer vi faktiskt aldrig kunna skiljas åt.
 
Apropå ingenting så har jag klippt mig idag! Tyckte det blev lite för kort.. men så känner ju nästan alla tjejer när dom har klippt sig. Annars vart det fint. Ingen färgning idag tyvärr, mamma har gått och sagt i flera veckor att "du har ju så fin färg nu, du behöver inte färga något mer". Så hon fick som hon ville. Även fast jag irriterar mig något så otroligt på min utväxt. Jajja.

Åh vet ni! Jag ska träffa Björn imorgon! Inte för att jag tror någon vet vem han är men i alla fall. Jag gör en lång historia kort. Jag och Björn träffades i sommras. Jag, Robban och en viss person var påväg in till stan. Kl var väl typ 1-2 någonting på natten och vi kanske var lite för glada (!), haha. Men vi stod och väntade på bussen påväg till brommaplan och där träffade vi björn och hans tjejkompis. Sociala som vi är så började vi prata och det visade sig att vi hade en gemensam kompis, eller jag känner henne inte så bra men Björn gör det. Så vi snackade påväg till Brommaplan och även på tunnelbanan. Fick hans nummer och sedan dess har vi väl varit lite partykompisar :P dock är han väl 20+ men det spelar ingen roll. För han beteer sig som en 17åring. Haha, och det är en positiv sak.
Och vi har inte träffades på jätte många månader för han har varit och jobbat i Norge. Men nu är han äntligen hemma :) Jävlar vad jag ska ut på krogen med honom när jag blir arton.

Ikväll blir det film med Vivi och Agnes! Ååh, äntligen ska jag få se Australia igen. Har längtat enda sen jag gick ut ur biosalongen när jag såg den första gången. Den är helt underbar. Alla borde se den. Man tror att den ska vara långtråkig men jag bara älskar att den är så lång. Man hinner verkligen leva sig in i filmen. Den handlar om en kvinna som kommer från England som reser till Australien för att träffa sin man. Men istället träffar hon en man som har hand om ett boskap lika stort som Beligen. Huvudrollen spelas av Nicole Kidman.
Seeee den! Helst på bio, där är allt bättre.

Slutsnackat.





Kommentarer
Postat av: Emelie

haha vrf ska du träffa honom? o va ska ni göra? <3

2009-04-09 @ 19:15:05
Postat av: Madde

Åhh, Gyllene Tider ÄR sommar! Längtaaa!!!



Hehe vill du ha en eller? Gucci Eau de Parfume II, eller Hilary Duff - With Love, tex? Fast den sistnämna är bara halv flaska men ändå.



<3<3<3

2009-04-09 @ 22:21:36
URL: http://visby1986.blogg.se/
Postat av: Ewa

Svar till Emelie :

Haha, gumman, han kommer imorn. Men han har glömt bort dig så det är lugnt. Oroa dig inte. <33<3



Svart till Madde :

Haha vadå? Är du seriös? Får jag en? hahah, du är galen madde. Ta den som du tycker doftar godast :D



<3<3

2009-04-10 @ 00:26:57
URL: http://baraewa.blogg.se/
Postat av: Emelie

haahahaha dt va inte så ja menade ^^ undrade bara hur dt kmr sig att ni ska träffas :P

2009-04-10 @ 00:52:33
Postat av: Madde

Oj vad svårt, det är ju så olika, alla tycker olika och parfymer luktar olika på olika människor också. :p Aja men visst klart jag är allvarlig, onödigt att kasta liksom, de är ju inte ens gamla. Och har du ingen parfym i badrumsskåpet så låter det ju som att du är i stort behov av någon? =) Vill du så får du. Kan ta med i helgen.

2009-04-10 @ 00:57:40
URL: http://visby1986.blogg.se/
Postat av: Ewa

Madde :



Haha, vad söt du är. Känns lite dumt att ta av dig bara <3 men om du tänker kasta dom så <3 puss puss

2009-04-10 @ 01:05:30
Postat av: Madde

Jaja för sjutton, vill inte veta av något dåligt samvete här inte. =) Bara kul om de kommer till användning. Jag lider ju inte direkt brist på den där varan i alla fall. <3 Puss!

2009-04-10 @ 01:09:06
URL: http://visby1986.blogg.se/
Postat av: Ewa

Haha vad bra <3<3

2009-04-10 @ 10:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0