Fusk!

Nä nu har jag varit lite dålig på uppdateringar. Men nu så!  Har verkligen inte haft lust att skriva. Har haft annat för mig, inte tvättat så många maskiner tvätt (...)

Berättar lite snabbt om veckan bara.

Uppdaterade senast i slutet på påsklovet tror jag. Så jag får väl börja med förra helgen då.

Mikkan och Stoffe kom hit och vi käkade lite och sånt mys. Lite senare hörde vi med lille tor vad han hade för sig. Och det visade sig att hans kompis hade fest i Hässelby. Men Stoffe hade varit på skiva dagen så han var jäkligt trött. Men jag och Mikkan åkte dit. Jag sammanfattar hela kvällen/natten/morgonen med tre ord. Galen. Skummig. Bäst. Herregud, det var den absolut sjukaste festen jag någonsin varit på. Haha, men vafan, enligt tor var det "chillkrök" så vi får väl se vad som händer nästa gång ;) längtar iallafall.

På Lördagen åt och sov Stoffe hos mig. Det var kul, var så länge sen han sov över här! Vi åt pizza och bara mös framför tvn (:

Resten av min vecka har väl bestått mest av skola, stallet, Stoffe och Vivi! Och lite Jenny också.

Jag har ridit Bamse också. Har aldrig galopperat så snabbt i hela mitt liv. Det roligaste jag har varit med om ;) förstår ni känslan av att sitta på en häst som är 5 år och är runt 175-180 i mankhöjd. Och samtidigt galopperna i typ 50 km/h. En helt underbar känsla iallafall.


Den kommande helgen händer det väl inte så mycket. Hoppas på fest någon av dagarna och mys med Tor någon annan kväll :) men vi får se hur det blir.


En liten uppdatering iallafall. Ikväll ska jag titta på en film som vi ska se i engelskan med Stoffe och han har lovat att hjälpa mig med frågorna som ska in imorgon också! Världens bästa bästis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0