Äntligen gjort!

Sådär ja. Nu är jag äntligen färdig med Mentala träningen. Väldigt skönt att ha fått det gjort. Och så har jag även fixat i min träningsdagbok som vi ska göra på idrotten. Vi är så tekniska så vi har den på internet. Faktiskt rätt kul men jag har ju inte tränat på ett tag nu så jag har väl ljugit rätt mycket. Men jag rider ju endel men det räknas inte som träning tycker jag.
Nationella provet idag gick väl sådär, men det är klart det gjorde, det var ju engelska.
Förresten! Dom ringde från sommarjobbet idag igen. Vi bestämde att jag skulle dit och skriva på kontraket imorgon så ska vi fixa ihop ett schema till mig också. Gud vad underbart!! Herregud vad jag ska shoppa efter sommaren, oj oj oj. Men ska nog spara en del, jaa, nu hörde rätt!! Ewa ska spara! Eller om jag kan dvs. Jag kan ju inte riktigt hålla i mina pengar men vi får se hur det går.

Nämen fan, såg precis att jag har missat äntligen hemma med 55 minuter. Lyckat ewa. Jag är äntligen hemma nörd och kommer alltid att vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0