Åldersskillnad, who cares?

Ja precis. Det är jävligt mycket snack om det i mitt liv just nu.
Alla hackar upp sig på att jag umgås med 94:or. Det förstår jag mig verkligen inte på. Jag skiter fullständigt i hur gammal personen är. Bara hon/han är trevlig och jag tycker vi har kul ihop. Det är det viktigaste. Jag har också en kompis som är 86:a. Och en som är äldre än det. Om folk tycker det är konstigt att jag umgås med folk som inte är i ålder med mig så tänk efter innan ni säger något. Det gör mig helt galen att folk ska påpeka det. Det är många som har gjort det.
I så fall har jag en jävligt konstig mognadsnivå. Då ligger jag både på en 94:as nivå och en 22 årings. Det låter ju jävligt logiskt. Det är väldigt stor skillnad på killar och tjejer. Det är bevisat att tjejer mognar snabbare än killar. Alltså hade jag förstått om folk skulle lägga märke till att jag umgicks med en kille som var 94:a. Men så är inte fallet.
Så lägg ner nu. Det här är inte riktat till någon viss person utan jag vill bara säga att jag kommer inte rätta mig efter vad någon säger.

Godnatt från surewa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0